پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
سمپوزیوم منطقه‌ای نوآوری در علم و فناوری

سمپوزیوم منطقه‌ای نوآوری در علم و فناوری

- 1402/10/13

اساتید حاضر در سمپوزیوم منطقه‌ای نوآوری در علم و فناوری با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از دستاوردهای این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، اساتید حاضر در سمپوزیوم منطقه‌ای نوآوری در علم و فناوری با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از دستاوردهای این مجموعه بازدید کردند.

در ابتدای این نشست حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان در دوره مدیریتی جدید به خصوص در سه حوزه به صورت ویژه ورود کرد که حوزه‌های صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی و زیارت از آنهاست.

وی افزود: پارک علم و فناوری خراسان با ارائه خدمات ویژه به شرکت‌ها در رشد آنها اثرگذار است که همین خدمات، شرکت‌های توانمندی در حوزه انرژی، پزشکی و غیره را به وجود آورده است که امروز می‌توانند نیازهای بین‌المللی را تامین کنند.

اخلاقی امیری تصریح کرد: پارک علم و فناوری خراسان در حوزه دیپلماسی فناوری نیز پیشرو است و علاوه بر ارتباط و انتقال اطلاعات این آمادگی را دارد تا در کشورهای مدنظر پارک‌های مشترک را راه‌اندازی کند.

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: خدماتی که در ایران می‌تواند به کشورهای همسایه ارائه شود حتما از نمونه اروپایی و امریکایی آن با کیفیت‌تر است چرا که براساس نیازسنجی اقلیمی انجام شده است و براساس این نیازها به توسعه و تولید محصول و خدمات پرداخته اند.

در پایان این بازدید از شرکت‌های بهپویان امین منتظر، اکسیر، طاها قالب و احیا درمان پیشرفته بازدید به عمل آمد و حاضران با دستاوردهای جدید این شرکت‌ها آشنا شدند و در جلسات حاشیه‌ای به شبکه‌سازی و افزایش تعاملات پرداختند.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.